Wednesday, April 15, 2009

Bisiklet Yarışı


Action dis dey action dis nayt. Bu aralarda iyiden iyiye çok sevgili dersane bozması kutu gibi sevimli terbiyeli edepli efendi kişilikli okulumda görmekte olduğum adidas eşofman altı furyasına bir açıklama getirilmesi gerektiği düşüncesindeyim. Yani tamam iyi hoş ama yani boku çıktı işin.. Bütün bağdat caddesi eşofman altı giyiyor.. Ama sadece adidas.. Ulan ne biçim bir modadır bu yahu.. Beni geçmişe götürdü bu bi de..Benim lise dönemimde bööle pamuk gri eşofman altları giyerlerdi bu gibi kişiler.. Ama altlarında timberlandin o bok rengi olanlarını bağcıklarını bağlamadan giymezlerse içleri rahatlamazdı.. Bi de üstlerine yeşil barbour ohh dadından yenmez. Ama öyle şimdiki barbourlardan değil.. O zamanlar barbourların koku sorununa bir çözüm bulunamamıştı.. Eleştirmek için yazmıyorum bunları. Aslında gayet olaya populist yaklaşıp kolaya kaçıyorum.. Beynimi minimum derecede çalıştırarak akıllı gibi gözükmeye çalışıyorum. Bu şekilde bir yazıyla adidas eşofman altının arasında hiçbir fark yok aslında. Hatta adidas eşofman altı çok daha dürüst ve açıksözlü. Teşekkürler adidas. Teşekkürler eşofman altı. Bazen Smyrna, Leyla, Dogz Star ve takip edemediğim diğer harika cool yerlere gidenlerin aslında kendi reinalarında olduklarının ve orada bir deniz akkaya kişisinin yarattığı hissiyattan başka bir şey yapmadıkları, hatta deniz akkaya kişisi kadar dahi hayatı çözemedikleri, hayata acayip yanlış bir perspektiften bakıp o perspektifin asla değişmeyecek, harika muhteşem bir şey olduğunu düşünerek kendilerini sonsuza kadar kandırıp, sonsuza kadar kendi reinalarında bir deniz akkaya, bir hakan şükür, bir mustafa sandal olacaklar. Ama herkes giyiyor nasıl olsa poşuyu, adidas eşofman altını, barbourı, şalvarı, superstarı, kocaman gözlükleri. yanlış anlamayın.. ben eleştiri yapmıyorum.. Sadece beynimi hiç çalıştırmadan basit eleştiriler yapıp popüler olmaya çalışıyorum.

1 comment:

bengu said...

bloğunuz daha fazla yazıyı kesinlikle hakediyor sevgili Cem :)
üşenmeyiniz, bol bol yazınız, Yeni Zelanda'yı anlatınız, ufkumuzu açınız lütfen...

Gaza getirebildim mi?
:)